У нас є 14-денна політика повернення. Ви маєте 14 днів після отримання свого товару, щоб подати запит на повернення, якщо ваш товар у посилці коштує менше, ніж його вартість.


– Як ми управляємо посилками та захищаємось від шахраїв?

Перед відправленням посилки ми зважуємо їх, а також робимо відеоогляд того, як вони виглядають на поверхні. Якщо ви отримуєте своє замовлення та переконаєтеся, що вартість товару всередині набагато нижча за ту, яку ви заплатили, ми повернемо вам гроші, або зробимо заміну за вашім бажанням, але лише якщо у вас є повне відео розпакування з відділення нової пошти. Це зроблено для того, щоб запобігти шахрайству та брехні щодо нашої компанії, з якими ми стикалися раніше.


Щоб розпочати повернення, ви можете зв’язатися з нами - написати в Telegram або info@post-box.com.ua



Якщо ваше повернення прийнято, ми надішлемо вам транспортну етикетку для повернення, а також інструкції щодо того, як і куди відправити ваш пакунок. Предмети, надіслані нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.


Ви завжди можете зв’язатися з нами для будь-яких запитань щодо повернення за адресою - написати в Telegram або info@post-box.com.ua



Винятки / товари, що не підлягають поверненню

Певні типи предметів не можна повернути, як-от товари, що швидко псуються (наприклад, їжа, квіти чи рослини), індивідуальні продукти (наприклад, спеціальні замовлення або персоналізовані товари) та товари особистої гігієни (наприклад, косметичні засоби). Ми також не приймаємо повернення небезпечних матеріалів, легкозаймистих рідин або газів. Будь ласка, зв’яжіться з нами, якщо у вас є запитання чи сумніви щодо конкретного товару.




ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ
Made on
Tilda